Friday, March 12, 2010

Looking For My Mojo Again

I lost it..Again.

I don't think that I'm too tired because all that I do during my working time is just chilling at the library. For now la since I belum tahu lagi penempatan kat tempat kerja baru ni. I love library. I really do. But I'm just so tired hanging in here. I nak tau kat mana I akan kerja kat sini, kat mana office I, who am I going to work with, apa jenis kerja yang I kena buat. Tapi the whole penempatan thing ni lambat sangat. I dah bosan pergi kerja tapi tak buat apa-apa kerja pun. I dah bosan makan gaji buta..Cecece..Poyo je esah ni la. Sekarang cakap la bosan duduk library. Nanti bila dah dapat kerja cakap bosan kerja pula. I guess I just easily get bored. Mengade-ngade je esah ni. But seriously, bosan is just not a good friend of mine. Bila I bosan, I rasa I will slowly turn stupid.
There I said it. I'm stupid right now.

Please mojo dear. Wherever you are, please come back. I feel so bored and lifeless.

1 comment:

  1. huh?? anda adalah bodoh? alamak. agk kurang seswai bila ditransilasikan kan?

    mungkin anda haros menjawat jawatan perpustakawan. mungkin akn lebih tahu nilai berperpustakaan. bukankah?? ngee

    ReplyDelete